22.10.2013

Litt teknologisk svikt her i hjemmet..

Teknologi kan være noe drit.. Hvertfall når det ikke fungerer!! Jeg er blitt så utrolig avhengig av det at verden stoppet helt opp når det ikke virker. 
Dataen er full av virus, så den skrur seg av hele tiden. Jeg får ikke kommet inn på selve hovedsiden engang før Internett legger seg selv ned. Jeg finner fremdeles ikke bankkortet mitt (som jeg rotet bort rett før vi skulle til Mallorca), bankbrikken min er borte og da kommer jeg jo ikke inn på nettbanken. Men banken kunne heller ikke overføre penger for meg, for deres system lå nede. 
Aaaaarrrrgg.... Jeg eier jo ikke tålmodighet, så dette er virkelig det verste jeg vet!! 

Ellers fikk Ådne og meg tatt oss en tur på trening i dag - sammen. Fikk plutselig så veldig lyst å trene begge to, så da fikk vi barnevakten til å sitte og kjørte avgårde og svettet litt - begge to! Kjempe kjekt å få gjort noe sammen. Nå er vi helt skutt. Sitter i sofaen med så vonde lår at vi egentlig ikke kommer oss opp. Så da satte vi heller på en episode av ER, aka Akutten. Gruer meg til å gå i trappene i morgen...... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar