21.10.2013

Sitater som motiverer på trening

Jeg er såvidt kommet igang igjen med treningen, bare at denne gang skal jeg klare det!
Jeg synes det er så demotiverende å trene masse når Ådne er hjemme, for så å ikke trene noenting når han er borte. Det er nesten slik at jeg ikke orker å trene når han er hjemme engang, for hva gjør det godt for liksom? MEN.. Så gir det jo energi, bedre følelse, synlige resultater, overskudd, motivasjon til å spise sundt og godt. Så det er jo egentlig bare tåpelig og la være, eller hva?
Jeg trener så godt jeg kan mens Ådne er hjemme, prøver å få til en trening eller to mens han er borte, for så å fortsette fra starten når han kommer hjem igjen. Og slik får det bare bli.
Men motivasjon trengs og hva er vel ikke bedre enn motiverende ord :)
Her er noen få jeg har plukket meg ut. Fine eller hva?? ;)




 

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar