10.10.2013

Alcudia - del 2

Hei og hå godtfolk!! :)
Vi koser oss og nyter dagene her på Mallorca, selv om det til tider er helt jævla travelt om jeg skal være helt ærlig. 
Vi har egentlig vært veldig uheldig med været. Det har vært kald vind, overskyet, regn og ikke en typisk "syden-temp". Badebassengene på anlegget er heller ikke oppvarmet, så jeg bader ikke der. Vi målte, og barnebassenget var 21 grader. Og det store er enda kaldere. Det er ikke særlig varmt synes nå jeg. Men sjøen.. Ahhh... Den er deilig varm. Rundt 25 grader i sjøen!!! Love it!! <3
I går (onsdag) var den "verste" dagen egentlig. Vi så ikke solen en eneste gang, kun overskyet. MEN... Temperaturen i luften var god og varm, så vi besøkte gamlebyen her i Alcudia. Utrolig koselig og idyllisk by. Vi spiste is, drakk kaffe, kikket i bodene, kom over en live innspilling til en film og spiste tapas før vi tok bussen hjem igjen. Kvelden var helt kaos! Herreguuuuuud for et mareritt! Jeg skriver i all hast på mobilen mens jeg har dekning, så de morsomme og hysteriske detaljene får dere få når vi kommer hjem - gled dere!!! 
Ellers har vi hatt skyfri dag i dag. Solfylt og vindstille, varmt og deilig. Fått massasje på stranden, leide trøbåt og hadde det hysterisk morsomt på den lille turen og vi har badet i hele dag. 
Legger ved noen bilder fra både plass, vær og begivenheter :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar