23.10.2013

Trening og hjemmelaga musli..

Her hjemme går det i trening for tiden.. Jeg har trent hver dag siden søndag - og jeg liker det! Godt å ha kommet inn i en god rutine igjen :)
I dag var jeg på en WOD som heter "Filthy fifty". Den består av, enkelt forklart, ti forskjellige øvelser og så skal du gjøre 50 repetisjoner på hver øvelse. Altså 500 repetisjoner. Tro det eller ei, men den var veldig kjekk. Enkelte øvelser var selvfølgelig verre/tyngre enn andre, men det gikk.
Kom hjem og laget hjemmelaget musli - noe av det beste jeg vet! Havgregryn, solsikkekjerner, gresskarfrø, walnøtter, mandler og hasselnøtter. Alt hives oppi en bolle (nøttene hakkes) og blandes sammen med en spiseskje smør og honning som er kokt opp i en dl vann. Fordel alt på bakebrettet. Inn i ovnen på 150 grader, ca 20 min. La den avkjøles og nyt den sammen med gresk yoghurt med akasiehonning på toppen :) Sunt, godt og veeeeldig enkelt.



2 kommentarer: