05.10.2013

Klar - ferdig - reis!!

Kofferten og håndbagasjen står klar. Vi sitter i sofaen (i skrivende stund) og ser på istid 3 for å drepe litt ventetid. Noah gleder seg så masse at han spørr hvert tiende minutt om vi snart skal reise ;)
Dagen har gått alt for seint, synes Noah. Men har allikevel hatt nok av ting å gjøre. Vi har vært på madla og kjøpt nye sandaler til han, han har malt, perlet og tegnet. Da jeg var nede og la Simen til hvilen sin, stod Noah i toppen av trappene og ropte meg opp: "eg har ein overraskelse te deg mamma." Kommer opp, og da har han hengt alle de fine maleriene sine (eller mine) opp på kjøleskap og oppvaskmaskin, bare for MEG! <3 gjett om det varmet eller?? :)
Nå er det bare ti minutter til mamma og Torkell skal hente oss, så vi får begynne å gjøre oss klar.
Mallorca, Alcudia, sol og varme - here we come!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar