29.10.2013

Ønskelister

Jeg blir spurt ganske ofte (helt sant) om hva vi ønsker oss til jul. Så etter å ha fått tips av Katrine, skriver jeg litt om det her. Det er ment som tips, og betyr slettes ikke at det som ikke er blitt nevnt er utelukket ;)
Jeg er også lit svimete og forandrer mening hver gang jeg kommer ut av butikkene, men dette er altså ting jeg har ønsket meg en stund. Så de er nok kommet for å bli :)

Ellers har jeg også et tips til dere som lurer på hva dere skal kjøpe til andre barn: badekargøy fra Tinti. Dette er en serie som har masse gøy de små kan leke seg med i badekaret. F.eks: tuber med fingermaling, brusetabletter som farger alt vannet blått/gult/rødt/grønt, badekarskonfetti - gøy! Pulver som virkelig får det til å boble.. Og masse mer! Jeg har kjøpt det på apoteket, men vet at ikke alle fører det. Helt harmløst for de små og helt naturlig :)

Anette

- klokke (gjerne fra Mango sin frutti kolleksjon)
- skjerf fra acne 
- kaffekopper fra Royal copenhagen (alle farger)
- servise fra Wik og Walsøe
- lys fra Voluspa
- gode lukter/oljer til badekaret
- shampoo og balsam fra frisøren (gjerne redken)
- neglelakker i spreke farger
- tøfler i tova ull
- pynteting / interiør pynt
 - Pynt: øredobber, armbånd, statement-smykker...
- gavekort på Kitch'n


 Noah

- slalomski og støvler (gjerne brukt)
- utstyr til slalom (hjelm, votter)
- klær med print (ninjago, spiderman, superman)
- Ninjago byggesett fra Lego
- lego shima figurer/leker
- alt som har med ninjago og lego shima å gjøre
- hobbybok (male, tegne, klistermerker)
- bok 1: Den standhaftige tinnsoldat
- bok 2: karius og baktur
- dvd: Ivi Caprinos samlede verker
 - badekargøy fra Tinti (selges bla. på apoteket)


Simen

- slalomski og støvler (gjerne brukt)
- utstyr til slalom (hjelm, votter)
- klær med print (kaptein sabeltann)
- alt som har med Kaptein Sabeltann å gjøre
- hobbybok (male, tegne, klistermerker)
- maling og fargeblyanter
- badekargøy fra Tinti (selges bla. på apoteket)
- ullklær, både heldresser og todelt
- togsett fra IKEA (suplering)
- puslespill



Vinterens høyeste ønske - snø!! :)



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar