01.07.2013

Bikinier fra Victoria Secret - "In tha house"

På torsdag bestilte jeg bikinier fra Victoria Secret sin nettside, og tror du jammen ikke jeg fikk dem i dag?!
Jeg betalte litt ekstra for rask shipping, men dette var alle tiders :) Måtte jo ha dem her tilfelle solen dukker opp igjen og det blir en tur på stranden..
Var veldig spent på størrelsene, men det gikk heldigvis greit.
Litt skuffa over at jeg ikke fikk like store pupper eller like lange ben som modellene som hadde dem på seg, trodde liksom det lå i prisen, men dengang ei.. ;)
2 sett med bikinier og 1 topp var resultatet. Alt fikk jeg på salg, så det kostet meg ikke skjorta heller. Spreke mønstre, fantastiske truser (sitter som støpt) og gode topper.
- Sol, sol, kom igjen. Sommeren du er min venn.. -





  
- Anette -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar