28.07.2013

For en DRITTDAG !!

Vi er kommet hjem til hus og heim. Har kost oss masse på Sør-Hidle, men det var også godt og komme hjem til oppvasmaskin, vaskemaskin, vannklosett og varmt vann i springen.. hehe.. Litt lukus må man jo ha ;)
Kom hjem i går i 12 tiden og jeg sovnet flatt ut på sofaen. Hadde vondt i hodet og var helt utrolig trøtt. Husker ikke at jeg sovnet, bare at når jeg våknet var klokka blitt 1,5 time mer enn sist jeg så på den :-o
På kvelden gikk jeg ut med Kathrine og Linn Helen. Det var utrolig gøy. En fest med masse kjekke (og kjent) folk. På grunn av hodeverket var jeg ikke så sen hjem.
Ble vekket i morges klokken 08.45 av Ådne som kom inn og la seg i sengen for å sove mens Simen bare skulle gå rundt i huset og.. eh.. leke selv !??!!!! Noah hadde han sendt ut på sykkelen. De var ute i gaten uten oppsyn.. Aaaaaaarrrg!! Noen dager altså............................
Jaja, det var hvertfall min start på dagen. Men det blir "bedre". Gutta boys har skreket, kranglet, ropt, hoppet, trasset og bare vært i pisse-humør i HELE FUCKINGS DAG!!!!!
Var på besøk hos farmor og farfar, de inviterte oss på grøt. Vi ble nesten sendt hjem. De hylte, skreik, grein, kastet på ting, ropte, hoppet i trappene... Vi hadde vært der 1,5 time og da vi sa vi måtte gå hjem med guttene ble farmor og farfar glade. De vil jo aldri at vi skal gå, men i dag så jeg et lettelsens sukk i dem begge..
Kommer hjem, Ådne pakker og bestiller taxi. Han er nå reist til Aberdeen og skal bli borte til lørdag.
Yohoo.. 1 uke alene, med fri fra barnehagen - here we come!!
Måtte gudene vokte over meg og gi meg glade unger resten av uken.......

Legger ved et bilde av meg selv fra i går. Rett og slett fordi kvelden var så utrolig gøy!!! :)
 
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar