09.07.2013

Hvor vanskelig kan det egentlig være??

Nå er det bare 5 dager til vi overtar nøkkelen til vårt nye hus - HURRA! :)
Jeg gleder meg helt enormt, klarer nesten ikke vente. V i var så heldige at vi fikk komme på besøk i går og se oss rundt en gang til. Og det var en sann glede. Vi gikk rett hjem, satte oss i sofaen og snakket om alt vi ville "fikse" på. Og la meg si det slik.. Listen vår ble ganske lang :( Noe vi ikke hadde regnet med!
Jeg har litt angst med tanke på tiden. Når vi overtar, begynner Ådne ferien sin, men blir allikevel bare hjemme to uker før han reiser en uke til Aberdeen. Deretter får han være hjemme en uke til, før han begynner "på perioden" sin. Mest sannsynlig reiser han og blir borte 2-3 uker. Det vil si at av de seks ukene vi har, å pusse opp, pakke ned, flytte bort og pakke ut igjen, vaske ned hus, er Ådne hjemme tre av dem!!!
Dere skal nok se at det blir jeg som springer maraton i gaten her siste uken.. Typisk det!
Men, men.. Vi får gjøre det beste vi kan og så fort vi kan, så krysser vi fingrene for at vi rekker det.
Ellers er jeg i full sving med å finne farger til å ha på veggene. Jeg hadde egentlig tenkt hvitt i taket og antikk på veggene i hele huset.. Meeeeeen.. Plutselig fant Ådne ut at han ikke likte antikk??? Hva gir du meg??? Så nå leter jeg etter en ny farge.. Og så vil vi ha noen enkle vegger med farge på den ene veggen. Åhh.. Jeg gleder meg så veldig! Jeg har et lite knagg-prosjekt på gang, men dere skal få se hvilke farger jeg står litt mellom.. Men det er ikke så veldig lett.. Har dere noen tips tas de imot det stor TAKK!!
Kanskje dere vet om en kjekk interiørblogg, eller nettbutikk o.l.??




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar