08.07.2013

Bilder fra dyreparken.. Dag 2..

Javel, jeg har fått hentet fram litt bilder fra kamera'et. Så jeg deler litt med dere igjen, før jeg begynner mine kjekke opdateringer om hva som skjer ellers i livet mitt ;)
Hvis noen av dere vurderer å dra til dyreparken i sommer, vil jeg absolutt anbefale det! Det var helt perfekt! Vi hadde bestemt oss på forhånd om at vi ikke skulle se på klokken, vi skulle gå i ungenes tempo og gjøre akkuratt det de ville. Og det ble en suksess! 
Vi gikk i parken både lørdag og søndag fra klokken 10 til 18. De var glade, fornøyde og oppspilte hele tiden.
Jeg vil også anbefale hotellet vi bodde på: Rica dyreparken hotell. Det var latterlig lett å bo der og virkelig lagt opp til at det skal være avlastende for foreldrene. De hadde en flott frokost hvor de, selvsagt, hadde egen barnebuffe'. Utsikten var rett bort på dyreparken, rettere sagt "Kjøttaviga". Vi var jo til og med så heldige at vi fikk se Kaptein Sabeltann sin skute kjøre forbi hver morgen :)
Hotellet hadde også et stort lekerom hvor det var ansatte som jobbet hele tiden. Lekerommet var rett ved siden av spisesalongen, så når de små var ferdige - vips- lekerommet! :)
Rommene var innredet med dyrespor på gulvene, dyre-sengeteppe (tiger) som var en suksess hos oss. 
Og ikke minst, gratis parkering og gå-avstand til parken.
Nok snakk. Her kommer de siste bildene fra en super flott tur, Enjoy!









- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar