29.07.2013

Turkis i laaaange baner..

God kveld alle!
Gudene var med meg i dag, og guttene har vært i strålende humør - begge to! Og det har jeg også vært ;)
Har gjort en hel masse ærender i dag. Kjørt fram og tilbake til coop bygg og kjøpt mer "utstyr" som trengs for å komme i mål i det nye huset. Begynner å komme opp i enorme mengder nå - 100 gips-plater, 40 10-liters spann med sparkel blant annet :-o Var vist litt mer å gjøre enn vi trodde!!
Men regner med, og håper, at innen en uke kan vi finne fram vaskebøttene og gjøre rent før vi - FLYTTER INN! Yohoooooo.....
I dag har jeg altså startet det første malingsprosjektet mitt. Det har seg nemlig slik at kjøkkenet vårt er veldig enkelt og stilrent (hvitt for det meste, sølv/metall og svart). Og da er det jo alltid kjekt å sprite opp litt med andre farger. Kjøpte maling i dag og begynte å male guttenes krakk og benken vi har til spisebordet. Malingen heter så mye som Drøm og er veldig turkis. Kjempe flott <3 
Fargekode for de som er interesserte: 5776 / S1020-B70G
Har også kjøpt sko-oppbevaring til guttene i fargen turkis. Det er egentlig et avlastningsstativ til kjøkkenet, men det passet så godt til sko-bruk. Så nå kan de ha alle skoene sine samlet og kanskje ha caps'er, huer o.l. i den øverste kurven??
Hva synes dere om fargen og prosjektene?? Fint/kleint??  :)

Dette er sko-samleren. Skal male på navnene deres slik at de får en hver.
 Kjøkken-krakken som blir ny.
Og til slutt benken vi sitter på. Tror det blir veeeeldig bra til det hvite bordet og en industrilampe :)

- Anette -

6 kommentarer:

  1. Det blir knallfint Anette!! :) Kjekt med noen fargeklatta som lage litt liv :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk :)
      Blei veldig fornøyd med resultatet sjøl hvertfall ;-p

      Slett
  2. Det blir superfint! Kan godt ver eg må stjele den idèen din med å male ikea krakken ;) Lure på om eg ska bruke turkis eller lavendel, hmm :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Stjel i vei! Kanskje eg til og med har litt farge igjen te deg når eg e ferdig?
      Ska ta turen ut og kjøpa tallerkenhylla og industrilampe snart tenkte eg ;)

      Slett
    2. To late, eg endte med ein skikkelige knæsje hubba bubba farge ;p glede meg te å male i mårå!!

      Slett
    3. Kuuuuuult!!
      Ikkje kast någe hvis du får masse maling igjen! Glede meg te å se :)

      Slett