16.07.2013

Jeg har for mye energi..

Jeg er en person som blir urolig i kroppen når jeg ikke får gjort det jeg vil, og slik har jeg det i dag. Vi har kjøpt gipsplater, maling, sparkel, parkett.. Og alt ligger klart i garasjen, vi har bare ikke begynt.. Og jeg holder på å sprekke!! Hodet mitt er bare sååå innstilt på å jobbe, jobbe, jobbe akkuratt nå.
Har jo ventet på denne uken i snart to måneder. Denne uken skulle vi fikse hele huset og gjøre en super innsats siden vi tross alt er to og ungene er i barnehagen. Samtidig er vi jo flinke med at vi klarer å holde roen og ikke stresse oss opp og gjøre forhastete beslutninger. Meeeeen... Så ble det jo mer arbeid enn vi hadde trodd i utgangspunktet også..
Vi har fått oss litt hjelp, så innvendig i huset er det ingen ting jeg kan bidra med - dessverre. Men jeg kan gjøre masse ute har jeg funnet ut :)
Gikk bort en tur i kveld og klippet ned to hele hekker, samt dro opp gamle røtter og ugress og dekket huller i plenen med jord. Herlig å være i gang! 
I morgen skal jeg begynne å flytte bort "hage-tingene" som møbler, potter, redskaper.. Det er ingen ting som skal gjøres ute, så det kommer ikke til å stå i veien for noen eller noe.
Jeg har også vurdert å male huset - selvfølgelig! De har meldt fint vær framover, så ikke vær overrasket om jeg plutselig blogger om det fine nymalte huset vårt ;) hehe..
Jaja, jeg tok meg tid til en ansiktsmaske mens jeg ventet på at de små skulle sovne og Ådne komme og avløyse meg. Gubba det er lenge siden sist!!
Tenkte å vise noen "før"-bilder fra hagen og den koselige solplassen vår. Det skal bli så fint, så fint :)

Ansiktsmaske - herlig! ;)

Solplassen vår som kommer til å bli SÅ bra!!

Og den flotte, etterlengtete hagen min.. eh.. vår..

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar