04.07.2013

God morgen..

Og FOR en morgen!
Ådne kom hjem i går (jippi) og guttene var, som vanlig, helt ville og glad. Noah har nok begynt og forstått at når Ådne først kommer hjem så skal han bli en liten stund. Men Simen.. Han henger på Ådne som en blodigle. Eneste gangene han går fra ham er når han skal hente en ny leke og vise fram, eller hvis han "glemmer seg litt ut" og vandrer bortover gulvet. Når jeg kysser Ådne er han der som et lyn - "Hei hei" sier han og presser hodet sitt inn mellom våres og kysser Ådne han også ;) hehe.. Ganske søtt <3
Jeg hentet Ådne på flyplassen og så kjørte vi direkte til barnehagen og hentet prinsene. Hjem og spiste middag - club sandwich! Nam nam.. 
Mens guttene satt og så på barnetv, gikk jeg ned og ryddet, brettet klær og vasket litt. HERREGUD! Jenter/damer: dere som er to i heimen - ikke ta for gitt å være to. Det er helt utenkelig hvor stor forskjell det er på å bare være meg, og meg og Ådne. Det kan ikke sammenlignes. Når Ådne er hjemme har vi hele tiden, konstant, muligheten til å dele på arbeid, dele oss i to, være på en gutt hver, avlaste hverandre, hjelpe hverandre..
Av og til føler jeg at jeg sutrer mye angående jobben til Ådne og det som følger med for min del - å være så mye alene med alt. Men vet du.. Hvis du ikke er i samme situasjon selv, har du ingen anelse! De fleste har jo vært en helg, kanskje til og med en uke eller to alene. Men flere uker i strekk, over mange år, hvor han bare er hjemme noen uker i strekk for så å reise igjen.. Nei, jeg tar det ikke for gitt når Ådne er hjemme. Det er rett og slett fantastisk! Jeg simpelten ELSKER det. Jeg lagte middag i går, sammen med Noah, og Simen lekte med Ådne. Bare en så liten ting gjør hverdagen min enklere. Noah fikk være med, og det var rolig i heimen. Etterpå satte vi oss ned og spiste, og vi var 4 stykker rundt bordet. Når glasset til Simen veltret, hentet Ådne kluten mens jeg hjalp Noah å skjære club'en i biter - fantastisk - idyll - lykke!
I dag har jeg fått sovet til kl 08. Og da var guttene på vei ut døren for å gå i barnehagen. Jeg gikk opp, lagte meg en dobbel latte, musli og et glass juice. Og her sitter jeg.. For en deilig morgen!! SLIK vil jeg at resten av ferien skal bli <3 <3 <3

Club Sandwich

Morgenkos <3

- Anette -

2 kommentarer:

  1. Forstår veldig godt situasjonen din. Nå e ikkje eg i samme båt som deg, og du har tross alt TO unger, men eg vett alt om koss det e å ver aleine om ansvaret.. Det e beintøft någen ganger, og någen dager suge, enkelt og greit :)
    Eg syns du e steingode jaffal!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Snill du e :)

      Du e jo ikkje så langt ifra akkuratt.. Men ja, någen dager e rett og slett DRIT! Og sånt e det bare med den saken.

      Glede oss te i mårå ;) Kristiansand here we come!

      Slett