02.07.2013

Guttene mine begynner å bli store.. begge to!

I det siste har det virkelig slått meg -- guttene mine begynner å bli store. Noah er jo 4 år (som dere sikkert har fått med dere) og Simen nærmer seg 2 år. Noah har begynt å bli selvstendig og klarer å trekke seg mer og mer bort fra Ådne og meg, leker med andre barn uten at vi trenger å være der, går bort til naboene og spørr om kompisen hans er hjemme.
Simen har fått stor-gutt seng, siden han bare klatret ut av sprinkelsengen sin. Også har har i det siste blitt opptatt av å gå på do. Jeg spørr i ny og ne om han vil gå på do. Ja, svarer han og blir med inn på doen. Setter seg og presser til de grader. Og han klarer å gå på do hver gang også. Tenkte faktisk jeg skulle prøve å la han gå uten bleie de tre ukene vi har ferie. Så får vi se om det bare er en fase, eller om det virkelig er interesse for det. Ellers er han ivrig etter å ta av og på skoene selv, velge jakke og klatre opp i bilstolen selv.
Nei, nå synes jeg at jeg er på en god plass i livet. Det har vært Jæ...a travelt fram til nå, og jeg sier ikke at det ikke er travelt fremdeles, men det begynner å bli lettere for hver dag! Så når noen spørr meg om når en nummer tre kommer? HA! Ja, den skal de vente lenge på. Veeeeeeeldig lenge. Om det i det hele tatt blir en nummer tre da. Vi har det helt perfekt "bare" oss fire <3


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar