15.07.2013

Vi har overtatt nøkkelen til vårt nye hus!

Jippi, jippi, jippi..
Klokken 12 i dag signerte vi papirene og fikk tre nye sett med nøkler, til vårt nye hus!!
Så i noen uker framover nå, skal vi pusse opp og gjøre huset helt innflyttningsklart før vi flytter helt inn. Vi viste at vi hadde en del vi skulle gjøre, men det er jo bare helt utrolig hvor lang den listen vår fortsetter å bli..?!?
Men etter mye om og men, vurdering av regnskap og tid, mange samtaler og råd fra venner og familie, har vi altså endt opp med å gipse vegger og tak på kjøkken og i stuen, samt skifte gulv og legge nye gulvlister. Dette var bare i andre etasje.. I første etasje vil vi rive en soveromsvegg, flytte den og gjøre to rom like store, fuge + male alle vegger og tak i gangen og legge nye lister. Ellers kommer alle rom til å få et nytt strøk med maling også..
Jah.. Vi har nok å gjøre med andre ord!!!!
Utrolig nok er jeg relativt rolig, ingen hoppende puls, hjertebank eller kaldsvetting enn så lenge, men gi meg to uker.....
Det skal bli spennende å komme i gang. Første rive-økt begynner i morgen kl 10, etter vi har kjøpt inn all gips, maling, parkett..
Puh.. Best jeg kommer meg i seng.
Bilder kommer. Huset er helt fantastisk stort og flott, men enn så lenge får dere sikle litt på den "flotte" nøkkelen vi fikk. Innbruddsfri lås vistnok.. haha..


- Anette -

2 kommentarer:

  1. GRALLA!!!!!
    Glede meg døds masse te å se :) Å veldig kjekt at Eirik ska hjelpa dokkor å pussa opp, e super spent på resultatet! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk!!
      Det komme te å bli knall fint <3
      Forelska allerede ;)

      Slett