01.06.2013

Utdrikningslag i Kristiansand!

God kveld alle!!
Nå har jeg gledet meg så til å fortelle dere at jeg er i Kristiansand. Kathrine, min nydelige studieveninne, som gifter seg 21 juni drikkes ut i dag. Har hatt Sååå lyst å fortelle dere det, men da hadde hun jo fått vite det. Har gledet meg en hel haug!
I går var det sommeravslutning på jobb. Og siden jeg var i komite'en ble det en fuktig kveld.. Hehe.. Vi koste oss med mange morsomme innslag, tapas, potpurri og masse lott og løye!! :)
Det ble en sen kveld, og jeg var ikke hjemme før kl 03. Da pakket jeg i en rykende fart, dusjet og la meg til å sove. Klokken 05 ringte telefonen - taxien stod utenfor :/ kjempe dårlig kom jeg meg opp og inn i taxien. Toget gikk kl 05.25 og jeg sov hele veien fram (med unntak av et par do besøk).. 
Kom fram to timer før utdrikningslaget begynte, så jeg la meg i parken og nøt solen fram til de andre kom. 
Jeg må fortelle dere mer i morgen, nå har vi pakkelek og koser oss i grillhytten. 
Stor klem fra en trøtt, glad, rørt og solbrent - Anette ;) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar