03.06.2013

Påfyll fra helgen..

Javel dere.. Dagen i går fløy rett og slett forbi uten at jeg fikk blunket (føltes det som). Jeg koste meg altså så utrolig masse i Kristiansand at det var vemodigt å reise derfra. For de som ikke viste det, så har altså jeg studert i sommerbyen. Bodde der de to første årene av lærerutdanningen min, og det siste året var jeg samboer med Kathrine (som ble drukket ut). Så å få treffe "de gode og gamle" igjen var en glede i seg selv!
Vi møttes på bystranda kl 12. Der fikk vi alle utdelt rosa singletter. Kathrine, som selvfølgelig ikke viste noen ting, kom gående langs stranda med kommende mann og datteren da vi hoppet fram og overrasket henne. Hun ble helt satt ut og vi felte alle en tåre eller to.. Vi fant oss en plass på marken hvor forloverene satte fram masse frukt, champagne og vi fikk alle en pose hver med vann, mat, sjokolade, lapper til å skrive hilsener på, leker og engangskamera. På posene stod det navn og lag nummer. Lekene som lå oppi skulle lagene løse sammen i løpet av dagen og det ble premiering på kvelden for vinnerne. Katrine ble kledd ut i rosa tyll skjørt, matchende singletter som oss og smurfeblå tights. Jeg er glad hun hadde skift, for jeg klarte å helle hele champagne glasset mitt over henne :-O Eh.. bakrus sier du.. off.. men det gikk heldigvis greit!
Deretter tok vi turen til byn hvor Kathrine fikk utdelt en tiara, tryllestav og en kurv hvor hun skulle samle sammen penger for et ønske. Ett ønske - 5 kr. Hun fikk nærmere 200 kroner ;)
Vi spiste på en uteplass og fylte på litt mer drikke, før vi gikk ned i street'en på cocktail kurs. Dette var knall gøy! Bartenderen sa vi skulle få 4 drinker hver, men det ble faktisk så mange som 11, så vi var rimelig gode i humøret for å si det rett ut.. Taxi'en kom og hentet oss og videre gikk turen hjem til Nancy. Der grillet vi, hadde pakkelek (Kathrine måtte gjette hvem pakkene var fra), vinneren av leken tidligere på dagen ble kåret og så jattet vi til sent på natt. Det vil si.. Jeg konket vel ut kl 00.15.. :-0
Jeg fikk sove over hos Nancy og ble vekket neste morgen klokken 12 til ferdig frokost - luxus!
Kathrine kjørte meg til togstasjonen klokken 14 (ja, hun kunne kjøre), og jeg var hjemme igjen halv seks. Da var det bare å lukte litt på de tre guttene før jeg stakk på trening. Klarte ikke akkuratt å gi 110%, men det var svært godt forde!
Jeg hadde selvfølgelig ikke mer batteri i utdrikningslaget (¤%&&/¤#""...) så jeg fikk ikke tatt noe særlig med bilder. Men jeg har fått tilsendt disse to. Likte spesielt meg selv på det øverste :/ haha...

SKÅÅÅL!!



Glassene ble fort tomme. Bringebær mohito'en var best - ingen protest!!
- Anette -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar