25.06.2013

Fri er det beste som finnes!! Halleluja..

Det er helt magisk å ha fri!! 
Jeg kan gjøre all slags gjøremål, i fred og ro. Morgenene er rolige og UTEN stress. Ettermiddagen finnes det heller ikke stress i, for jeg har jo gjort alt klart på forhånd (middag, handling, rydding ol.). Jeg har kjøpt bursdagsgaver til den store gullmedalje i dag og til og med vært i banken og hentet meg en ny kodebrikke. Jeg har dermed en blank "what-to-do" liste på kjøleskapet. Så i morgen. Da skal jeg bare kose meg.. Trene, rydde og vaske (hvis jeg får lyst til det) mens jeg har musikken på full guffe, drikke så mange kopper kaffe jeg bare ønsker, lese blader jeg kjøpte i mai som jeg enda ikke har åpnet, rydde i klesskapet mitt, pakke bort klær som guttene har vokst ut av og kaste slitte klær, sortere leker og kvitte oss med de som er ødelagte.. Wohoo.. Slike ting som jeg går rundt og tenker på hele tiden, men som jeg aldri får gjort. 

Ådne stod opp med guttene i dag siden han skulle reise og jeg ble ikke vekket kl 08.30. Vi sa hade til Ådne og tok å oss hjelmer og syklet til barnehagen. Noah på egen sykkel og Simen i sykkelvognen. Hentet dem også med sykkelen, men vi syklet bort til svigermor istedet for å sykle hjem. Der koste vi oss på en flott lekeplass og spiste norske jordbær og is før vi syklet hjemover igjen. Da var Noah så trøtt at det ble sykkelvognen på begge to. Dette jeg skal prøve å få til dette hver morgen. For en utrolig herlig start på dagen. Frisk luft og litt morgenmosjon - win win! 


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar