05.06.2013

To spennende uker forann meg!!

Jeg gleder meg masse, masse.. I morgen kommer nesteårs 1. klassinger på besøk og jeg skal få treffe alle ungene som skal gå i klassen "min". Jeg har gjort en del forberedelser, så det ble en sen, sen kveld i går. Deror skulle jeg egentlig ha vært i seng allerede.. Meeeen.. Jeg hadde bare så lyst og skrive noen ord :)

Jeg merker at det går mot sommerferie og roligere tider. Jeg har faktisk bare 8 arbeidsdager igjen før jeg har sommerferie. Herligheten.. Plutselig var jo sommeren her - utrolig! Så skal vi jo ha visning på mandag, og jeg kjenner det godt i kropp og sinn dette visning-greiene altså. Det er en del å gjøre, men etter mandag håper jeg (krysser alt jeg har) at det er over. Hvertfall for denne gang ;)
Her kan dere forresten se huset vårt som ligger for salg.Hva synes dere?? :)

Denne sommerferien er jo også litt spesiell, for jeg er ikke gravid, jeg ammer ikke, har ikke gutter som må skjermes for sol og bare kan ligge i vogn. Jeg skal faktisk få en sommer hvor jeg kan slappe av og nyte det flotte været jeg vet at vi får. Vi flytter til et nytt hus, en større og innesperret hage - det blir jo ikke bedre!?! Haha.. Skal vedde på at det tar 10 minutter før Simen har kommet seg gjennom til naboen(e), men han er jo så sjarmerende at de har nok neppe noe imot det ;) hehe..

Nei, jeg har masse spennende forann meg. Jeg må bare "holde ut" i to uker til.. Så -> FERIE!!
 - Anette -



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar