09.06.2013

På overnatting hos mamma..

God kveld alle! Jeg har vært dårlig med å oppdatere bloggen min i det siste, men det har bare vært så utrolig travelt, og kaotisk, i det siste at klokken har gått for fort. Plutselig er det kveld, midnatt faktisk, og da har jeg måttet hive meg i seng for å være opplagt til neste dag.
Men NÅ mine kjære lesere. NÅ skal alt bli bedre!! Guttene og meg sover hos mamma. Kom hit i går og blir til i morgen. Det har vært koselige dager sammen med mamma/bestemor :)
Det har jo vært så herlig vær, så vi har vært mye ute. Nytt solen for alt den er verdt! Kastet steiner i sjøen (de blir ALDRI leie), vært på Soma gård, bursdagsselskaper, lek i hagen..
Men i kveld, da har mamma lagt guttene og jeg kjørte hjem og vasket ned hele huset. Jeg har ryddet ut alt som ikke skal være der og vasket lister, vinduer, gulver, border.. Nå skal alt være 100% til visning. Det er altså visning i morgen ettermiddag. Rett etter jobb. Så jeg måtte gjøre dette i dag, ingen tid i morgen.
Jeg lover dere - jeg skal slappe så godt av når visningen er ferdig i morgen! Jeg skal legge meg tidlig, endelig bruke kveldene til å trene igjen, slutte å vaske hele tiden, la guttene få leke "fritt" igjen og ikke minst -> SLAPPE AV!!
 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar