11.06.2013

Muskler, muskler, muskler.. Vil du se?? ;)

Javel, jeg MÅ bare få lov å vise dere noen bilder vi knipset på Crossfit treningen i dag. Ådne kom hjem i morges, og da kledde vi oss like greit i treningsutstyret og føyk ut dørene for å pumpe litt. Må jo benytte fridagene når vi først har dem sammen. Og så trengte vi å klarne hodene våre litt.
Vi gjorde to økter. Den første var overkropp og den andre bein. Det var bly-tungt for å si det mildt. Pull ups, thrusters, burpees og hang squat clean.
Da vi var ferdige bestemte vi oss for å knipse noen bilder. Når du er opptatt av å få fremgang i treningen din er det viktig med dokumentasjon, men ikke minst også motivasjon! Og ingen ting er så motiverende som å se forskjellen selv. Andre pleier ofte å se den, men det tar lengre tid før vi selv ser det. Siden det ofte er vanskelig å se en forskjell i det samme speilet du kikker i hver dag, er bilder en flott hjelp. Og siden vi hadde fokus på rygg/skuldre i dag var det det vi tok bilder av (denne gangen.. hehe..). Og jeg ble sinnsykt glad da jeg fikk se bildene. Jeg så bedre ut enn jeg trodde ;) hehe..
Jeg synes det er viktig å være stolt av det du får til. Og vet dere, jeg er stolt av fremgangen min!!!!
Hva syns dere?? :) 

- 1 -
- 2 -
- 3 -
- Anette -

6 kommentarer: