07.06.2013

Kreative meg!!

Fredag - fridag - for en dag!!
Dagene flyr forbi, og jeg vet sannelig ikke hvor de blir av?? Litt skummelt at det faktisk kan gå så fort. Men jeg regner med (og håper) at det bare er for en periode - en kort, travel periode.
Vi har hatt mye på agendaen i det siste og da tikker klokka alltid litt ekstra fort synes jeg. MEN.. Nå er vi i mål!! Vi har malt det som skal males, pusset det som skal pusses, skiftet lister, ryddet ut av hus og garasje, vasket og skrubbet, klippet plener og ordnet hage. Vi har vært flinke :o)
Ådne reiser til Oslo i morgen (selvfølgelig). Tidlig, tidlig om morgenen. Jeg tror faktisk han bestilte den tidligste billetten med vilje fordi det var min tur til å sove utpå...?!? 
Så da har jeg fått lov å komme til mamma og sove der - jippi! Guttene og meg pakker klær og diverse, reiser ned til mamma og sover over helt til mandag faktisk.
Da kan jeg stikke opp her i huset om kvelden når de sover, vaske en siste gang over vinduer (som de allerede har kladdet til), tørke støv og se gjennom alt i ro og fred. Gå på jobb på mandag og ikke stresse med å gjøre alt ferdig søndags kveld, for så å rydde igjen etter jobb - før visning halv fem!!
Tro det eller ei, men disse to gutta boys, de kan dette med å rote.. Helledussen!
Så vi skal få en koselig helg. De har jo meldt så fint vær også, så kanskje vi kan bade litt på stranden? Hvertfall vasse litt ;) Må jo benytte oss av plassen før de nye eierne overtar huset.
Vel, vel.. Jeg har vært på den kreative fronten i dag og lekt meg litt med maten/snopet. Skittles er og blir noe av det beste jeg vet! Og så elsker jeg jo å lage forskjellige ting ut av dem.. hehe.. Og kveldsen, det ble rester fra den koselige grillingen vi hadde med Katrine og Tilla. Miniburger, grønn salat og potetsalat :)
Ha en nydelig helg alle!
 - Anette -

1 kommentar:

  1. Velkommen skal dere være......alle 3 + Tilla Louise. Dette kan fort bli gøy! :-)

    SvarSlett