29.06.2013

4 år og stor gutt..

I dag er Noah, min eldste gutt - 4 år!
Jeg er så stolt, så stolt!! Jeg vet at Noah har gledet seg leeeeeenge til denne dagen, og derfor har også jeg det :) Å se han komme opp trappen i morges med DET glliset rundt munnen var fantastisk!

Noah er en gutt det er lett å "forelske" seg i. Han har en god og lun humor. Er veldig utadvendt og liker å snakke - med alle - hele tiden! Han trives best der mengdene klumper seg av folk og leker like godt med voksne som små. Han er en snill storebror. Passer godt på Simen. Men lærer også Simen hvordan alt egentlig skal være. Han er snill med store og små, og er flink til å dele og inkludere andre.

Noah har et temperament uten like! Han kan være på topp det ene øyeblikket, for så å falle ned igjen, lavere enn vi trodde gikk an, for så å komme rett til tops igjen!?! Det er ikke alltid vi helt skjønner hvorfor heller, så dette er noe vi ofte ler litt av (når stormen har stilnet..). I det siste har han også begynt å snakke om det selv. Ler litt og forteller om hvor "tøysete" han var i går før han skulle legge seg.. hehe..

Barneselskapet til Noah i dag var en slager. Og jeg er SÅÅÅ glad for at Noah koste seg. Ingen ting er kjekkere enn når barna dine har det godt. Og i dag ville jeg virkelig gjøre alt jeg kunne for at han skulle få en flott dag <3

Helt til slutt, noen ord fra pappa og meg.

Til vår kjære Noah:
Det er med stolthet vi presenterer deg som vår eldste sønn. Og nå er du blitt hele 4 år! Tenk det.. Tiden går så alt for fort. Du vokser for hver dag, og det merker vi godt. Du har begynt å filosofere, spørr masse masse spørsmål og lurer oppriktig på det meste. Du begynner å klare deg mer og mer på egenhånd.
Du imponerer oss stadig, og vi er veldig glad for at du er akkuratt slik du er!
Vi er så utrolig glad i deg. Du er helt perfekt! 
Glad i deg og elsker deg masse, masse <3
Stor klem fra Pappa og Mamma


- Anette -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar