20.06.2013

Vippe extensions - en sann glede..

Jeg har vært og satt på nye vipper - altså vippe extensions. For de som ikke har prøvd det før, kan jeg virkelig anbefale det! Du ser flott ut, mascara'en kan du bare pakke bort for noen uker. Med disse vippene våkner du og ser fantastisk ut :) Og hva er vel bedre?
Denne gang var det litt annerledes vipper. Disse var tynnere, men mye mer naturlig. Jeg kjenner faktisk ikke at jeg har dem på meg engang. Jeg har fått tykkere vipper, lengre og ikke minst så er de tette og ser naturlige ut. Noe av det jeg elsker med disse vippene, er at du kan egentlig bare stå opp, gre håret og gå på jobb. Vippene blir så dominerende, at du trenger ikke mer sminke. Det ser naturlig og flott ut.

I morgen reiser Ådne og meg til Kristiansand. Vi skal nemlig i bryllup til vakre Kathrine og hennes Rodrigo <3
Vi tar toget ned og skal sove på hotell til søndagen. Dette blir faktisk første helgen Ådne og meg får sammen siden Noah kom til verden for snart fire år siden! En helg hvor det bare er oss to. Og ikke nok med det. Vi skal til kjærlighetsbyen Kristiansand og bo på flott hotell!! Vi skal kose oss masse og bare nyte tiden vi har med hverandre <3 GLEDE <3
Mamma skal passe guttene - Tuuuuuuusen takk mamma!! Du er best, ingen protest!!!

Hva synes dere om vippene?? :)

- Anette -

2 kommentarer:

  1. Vippene var kjempefine. Gralla! De så virkelig helt naturlige ut. Sånne vil jeg også ha. Må løpe og kjøpe! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, du har jo til og med gavekort der :)
      Anbefales!! Få de lagt på før ferien :)

      Slett