15.06.2013

Bursdagsselskap med Ninjago-tema

Bakrus sier du..
For en dag! Det er lenge siden jeg har vært så dårlig. Har egentlig bare ligget på sofaen i hele dag. Sovnet etter middag og nå er jeg jo selvfølgelig ikke trøtt lenger.. For noe mas! 

Snart blir Noah 4 år, og han har valgt seg ut et tema til selskapet sitt: Ninjago.
For de som ikke kjenner til Ninjago, er det lego sin skapelse. Fire ninjaer som trenes opp av en gammel mann og bekjemper de onde. Ganske kjekt faktisk! Vi ser litt på det av og til sammen med Noah, og det gjøre meg slettes ingen ting. God underholdning :)
Nå har jeg altså brukt noen timer på nettet, hvor jeg har søkt opp masse inspirasjonsbilder til hvordan jeg kan gjennomføre dette temaet. Og jeg gleder meg til å sette i gang. Jeg har jo til og med ferie den uken, så tid skal det være nok av. Det eneste jeg kommer til å slite litt med er kaken. Hm.. Den får jeg tenke litt på. 
Jeg skal ta bilder når jeg er ferdig med "rekvisittende" ;) Håper det blir bra!

- Anette -

2 kommentarer:

  1. Søk på ebay.. Sikkert masse du kan kjøpe for ein billig penge der :)

    SvarSlett