16.06.2013

En rolig søndag..

Guttene sover, Ådne er på kino - jeg er alene. Og hva gjør jeg? Hører på musikk og lager invitasjoner til bursdagsselskap ;) hehe.. 
Jeg er veeeeldig glad i "dill-dall", så jeg klager ikke, jeg synes faktisk det er kjempe kjekt!
Har laget invitasjoner, popcornbeger og godteposer - alt med Ninjago på selvfølgelig. Skal det være, så skal det være. Dere skal få se bilder av alt når jeg er ferdig med det.
Ellers har vi hatt en rolig søndag. Var på Gausel gård noen timer i formiddag. Utrolig koselig og kjekk plass. Har også vært i gymsalen hvor de små fikk sprunget fra seg.. Jaja, vi voksne også ;)
Til middag hadde vi hjemmelaget pizza og etterpå fikk vi besøk av Jone, Rebecca og skjønne Adele. Som forresten også har blitt huseiere!! Blir et travelt år videre tror jeg med masse innflytningsfester og champagne lunsjer (for det er vel det vi gjør når vi har kjøpt nye hus??). 
Nå venter en spennende og eh.. "romantisk" bok på meg. Nummer tre i crossfire serien har nemlig komt i hus. Og hva er vel kjekkere enn å lese om staute karer som svømmer over med penger og kjærlighet?! ;)
Ha en flott søndag alle!
 - Anette -



1 kommentar:

  1. Skulle ønske eg va like kreativ! Glede meg te å se resultatet :)

    SvarSlett