18.06.2013

Crossfit og dugnad..

God kveld i luken..
Jeg er stup trøtt, og skal for en gangs skyld legge meg før klokken 21!! Dagen har gått litt i ett, men det er sannsynligvis ikke grunnen for at jeg er så trøtt. Vi har vært alt for sent i seng i det siste.. Vi skal bare.. hele tiden! Og plutselig er jo klokken 23.30 og blir hvertfall midnatt før du kommer deg i seng. Og morgenen starter jo uansett kl 06, så hvor dumme går det an å bli liksom?
Ådne og meg hadde en crossfitøkt i dag. Utrolig kult å trene med Ådne! Han er sterkere enn Hulken og ikke er han så verst å se på heller når han henger i stativene og løfter seg opp som om det bare er en lek og slettes ikke tungt.. Merker at vi har mye å snakke om for tiden. Hvis han har vært på en økt uten meg eller omvendt, er vi oppriktig interessert i å høre hva den andre gjorde og hvordan/hvor mye/med hvem o.l. Ganske kjekt og motiverende! :)
Etter økten ble vi slått av solen og varmen da vi kom ut. For et nydelig vær! Så vi måtte jo knipse noen "pose" bilder. Alltid! Buksene jeg har på meg er forresten fra better bodies, og du finner dem HER! De er helt magiske å trene i. Jeg liker dem ekstra godt fordi de er lave i livet, men formen er også fin.
Vi fortet oss hjem for jeg måtte bake kake til dugnaden i barnehagen i dag og før dugnaden var det kontraktsmøtet med de nye eierne til huset.
Dugnaden var en suksess! Jeg tror alle møtte opp, var glade og fornøyde, sopte, ryddet, rakte, malte, spiste pølser/lapper/kaker og drakk saft/kaffe. Jeg sitter i FAU (selvfølgelig) og må få si at jeg synes vi hadde gjort en ganske god jobb ;) Klapp på skulderen til meg.. hehe..

Kjæresteparet <3
Sjekk ut den kule tightsen! :)
Hahaha.. Jeg tror jeg dør! FOR en pose.. Hva skjer liksom..?!?
Jeg innser hvor dum jeg så ut på forrige pose!!
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar