18.06.2013

Date med Ine..

I dag har jeg hatt en date med min skjønne Ine. Det var så lenge siden sist, så vi hadde masse å ta igjen. Jente-dater er ikke undervurdert altså. Vi endte opp på Newsman i byn hvor vi drakk kakao med krem av alle ting. Etterpå dro vi hjem til Ine hvor vi jattet litt mer ;)  
Herlige Ine <3
I morgen har jeg fri og det skal bli deilig! En god, siste innspurt før ferien. Det blir en tidlig treningsøkt på Ådne og meg før jeg faktisk skal ta turen innom den gamle jobben min og hente tingene mine. Har en del bøker og utstyr der som jeg svært gjerne vil ha med meg videre. Ellers er det kontraktsmøte med de nye eierne til huset vårt og dugnad i barnehagen. Jippi! Dagen skal få ben å gå på.
Dere må ha en flott kveld, så skrives vi i morgen :)
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar