13.06.2013

Kreativiteten blomstrer... Snart..

God kveld folkens!
Hadde litt tid for meg selv i dag, så jeg satte meg i sofaen og leste litt i rom123. Et interiør blad med masse tips og ideer til hjemmet. De har også veldig mange kjekke og enkle tips til ting du kan lage selv.
Det som falt veeeldig i smak hos meg, var alle de fine oppbevaringsboksene de hadde rundt omkring i hele bladet. Gamle tre-kasser som var blitt piffet opp med ny maling, evnt ny sprek maling, tette tre-kasser med tapet på både utside og innside i alle slags mønster og farger. Oppbevaringsboksene var til leker, sko, kjøkken, stue, blader og mye mye mer!
Jeg elsker å pynte, dille og dulle (som vi sier her i Stavanger), og dette er faktisk noe jeg skal få gjort i ferien min. Om en uke har jeg faktisk ferie, og da skal jeg sette meg selv i sving. Gleder meg til å vise det fram til dere. Og så skal det bli gøy å se om det blir dyrt/billig, er enkelt/vanskelig, tar lang tid/kort tid.. Gikk inn på nettet og søkte opp litt inspirasjonsbilder. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike gamle tre-kasser eller evnt lignende??

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar