15.06.2013

Rise and shine!

God morgen alle!
Jeg vet at klokken er nok til at det ikke er morgen lenger, men jeg har akkuratt stått opp, så for meg føles det slik :) Det var sommeravslutning med den "gamle" jobben min i går, og det ble en sen, sen kveld.
Hele gjengen var samlet og det var utrolig koselig å se alle igjen! Lenge siden jeg har vært innom og hilst på, og slik blir det jo når du jobber en annen plass. Men ser dem igjen neste fredag. Da sier vi god sommer og så blir det også hade fra meg. Vemodig, men heldigvis trives jeg så godt der jeg er, så det skal nok gå bra.
Vi endte faktisk ut på byn i går, i Sandnes av alle plasser! Vi ble en liten gjeng som tok den helt ut der og det var veldig kjekt. Danset til lyset ble skrudd på og vi ble kastet ut. Var vel hjemme igjen rundt klokken 04 tror jeg.. Så det skal nok kjennes i kveld ja.
Får vi tak i barnevakt skal vi faktisk spise middag hos søskenbarnet til Ådne i dag. De har invitert på middag og vin, og så blir det vel spill/film eller bare litt snakk. Gleder oss stort til det.
Nå må jeg nesten sparke meg litt i baken her og komme i gang. Har sittet i denne sofaen lenge nok nå - Rise and shine!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar