31.01.2013

Jeg burde fått en medalje - av gull!

I dag var 5 dagen med sykdom her i huset. Lille Simen stakkar, har vært syk helt siden søndag. Er det ingen forandringer i morgen tar jeg han med til legen. Jeg klarer ikke gå lengre nå, uvitende om det er noe han gjerne burde fått av medisiner. Han er så slakk, så slakk. Spiser ikke, drikker lite, sover lite og er veldig sutrete og lite fornøyd. Så noe plager han jo - helt klart! Men hva?? Han har ikke feber lengre heller.
 Noen ideer??
Noah fikk det lettere på tirsdagskveld, men er helt frisk igjen nå, heldigvis :) Ett sykt barn er mer enn nok! 
Satt og tenkte litt på det her i stad. Jeg synes jeg fortjener en medalje. En medalje stor og tung som bare det, av ekte gull og helst med litt diamanter og smaragder på. Det synes jeg egentlig alle mødre burde fått når ungene deres er syke. En liten oppmuntring, bare for å vise at du er flink! Det du gjør er riktig og du er en god mor!!
Det er ikke mye som er verre enn å se barna dine syke. Og da gjør du jo hva som helst for at de ikke skal være leie seg. Hvis de bare griner og sutrer - ja da bærer du dem. Og tungt er det også. Kjenner det godt nedi korsryggen. Trening, hente inn søvn, spise, drikke eller ta en liten tur ut i fri luft for å klarne tankene - hva er det??! Ådne har vært innlagt (stakkars) siden torsdag forrige uke. Så dette har vært på meg alene. Det har vært en del våkennetter kan du si. Og det er ikke akkuratt sjangs å ta igjen litt søvn på dagen.
Jeg har fått litt hjelp altså, det er ikke det. Men en gullmedalje.. Det hadde jeg ikke sagt nei til!!
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar