25.01.2013

Helgeaktiviteter

Endelig fredag og helg! Kjekkeste dagen i uka ;) 
Jeg har hatt fri - deilig!! Tok en rolig morgen med god frokost, leverte guttene i barnehagen og møtte Katrine på Elixia til en morgenøkt. Kjempe god økt om jeg må få si det selv. Vi tok mange øvelser og var der i nesten 2 timer! Det skal nok kjennes godt i morgen ja ;)
Deretter var det barseltreff (uten unger for min del) hos søskenbarnet mitt Therese. Veldig glad for at vi har startet den kjekke trenden med å møtes annen hver uke :)
Nå begynner Chalott i full jobb igjen, så fra nå av blir det treff i helgene. Koselig både for store og små.

Ellers er det litt av hvert som skjer i helgen også. I morgen formiddag skal vi bade i Randaberghallen med Lena, Kristine og Rebecca med familier. Lenge siden vi har vært i svømmehallen nå. Så skal guttene få sove over hos sin kjære farfar, for mammen skal nemlig ut en liten tur. Mats og Kristine har invitert til bursdags-/innflyttningsfest. Hele gjengen kommer og det blir knall bra!

I går ble Ådne lagt inn på sykehuset :( Han har vært syk i noen uker nå, og det har egentlig bare blitt verre og verre. Så jeg synes det var godt at han ble lagt inn. Nå får han endelig den hjelpen han burde fått med en gang og det blir en fortgang i alle prøver som må tas. Jeg håper de finner ut av det fort!! Og ikke minst, håper jeg at det ikke er noe alvorlig! Jeg venter spent på en telefon nå om hva de har funnet ut på testene de har tatt i dag..

Denne helgen tror jeg kommer til å fly avgårde ;) God helg alle!
Bildet er fra stokkavannet som nå er sikkert - Jippi! :)

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar