09.01.2013

4,5 days left..

Det nermer seg til jentetur og shopping. Kun 4,5 dag igjen :)
Har klart og holde meg fra å kjøpe klær på salget her hjemme, og heller valgt å spare pengene til London. Kikker jo innom litt nettsider i ny og ne for å se hva jeg (forhåpentligvis) kan finne mens jeg er der.
Det er noen butikker jeg bare innom. Ellers er jeg med over alt.
Mest av alt håper jeg, at jeg klarer å finne meg noen ankelboots. Det har jeg hatt lyst på en god stund nå. Ellers står også skinnbukse høyt på lista. Kåpe/jakke er også noe jeg virkelig trenger! 
Det er jo veldig typisk at når du leter etter noe, finner du det ikke. Men satser selvfølgelig på å finne meg noe :) Dette er noe av det jeg godt kunne tenkt meg å snublet over..
- Anette -

2 kommentarer:

  1. Åååå, de første skoan der har æ sikla på lenge, dødsfin :-) glede mæ så vanvittig mye!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Eg og!!!! Har til og med begynt å pakka ;) hehe..

    SvarSlett