27.01.2013

Hva er målet mitt?

I går var det innflytnings-/bursdagsfest hos Kristine og Mats. Hele gjengen (utenom Ådne) var for en gangs skyld samlet under samme tak. Kanon kjekt! Alt for lenge siden vi har hengt sammen alle par, både jentene og guttene. Så neste gang, når Ådne også er frisk og rask, blir nok ikke så lenge til ;)
Vi jentene snakket mye om trening. Vi har nemlig lyst å begynne å trene litt sammen. Vi har derimot forskjelllige mål med treningen vår. Noen er nesten på topp-idrettsutøver stadiet allerede, mens andre skal snart begynne. Vi fant vel egentlig ut at det viktigste var å treffes og ha det kjekt :)
De jentene mine er bare helt utrolige! De er så flinke til å sette seg mål og gjennomføre! Jeg tar av meg hatten for dem.. Nevnte at jeg skulle ønske jeg også hadde den iveren når jeg trener. Mitt problem er jo at jeg sliter sånn med å komme meg trening..
Jeg fikk et tips om å finne ut hva som var målet mitt. Er det å gå ned i vekt, få muskler, mer energi, komme meg ut av huset, bedre helse?? Og sannelig.. jeg vet ikke helt? Det er klart at målet mitt med treningen har jo litt å si med anntall økter jeg bør trene i uken også. Er det å bare komme meg ut, holder jo et par økter. Men er det muskler, bør jeg ha 3-4.. Og hadde jeg klart 3-4 økter i uken når Ådne er offshore? For jeg vil jo ikke begynne en god trend når han er her, og med en gang han reiser vekk dabber alt av igjen..
Jeg er en person som gir jernet når jeg først er i gang. Så jeg skal gå litt i tenkeboksen og finne ut:
 Hvor vil jeg egentlig hen med treningen?
Wohoo.. Kjenner at jeg er klar for å begynne å gi en virkelig innsats. Men på hva? ;)
- Anette -


1 kommentar:

  1. Du e bare herlige <3 <3 glede mæ til fellesøkte med dæ å de andre girlsa :-*

    SvarSlett