22.01.2013

Full dagsplan.

Det er tirsdag og jeg har fri. Helt fantastisk herlig!
Guttene er i barnehagen, Ådne ligger og sover og jeg sitter her og gjør meg klar til et skikkelig skippertak i huset! Det trengs å ryddes kan du si.. Og da snakker vi om alle rom. Det har seg nemlig slik, i dette huset, at guttene som bor her (både store og små) trives best med rot rundt seg. Har jeg ryddet, ja, da veltrer de like godt hele lekekassen på gulvet. Og du kan se at et lettelsens sukk slippes løs inni de små kroppene. Ådne derimot, har ikke akkuratt en lekekasse å snu, men han har sokker som han synes er kjekt å spre litt utover. Lurer på om han tenker: "klarer Anette og finne sokene mine hvis jeg legger en under sofaen og den andre bak tvén mon tro?". Eller enda bedre: "hvis jeg bare legger all oppvasken oppi vasken og fyller den med vann. Så skal det være enkelt for Anette og få av driten før hun setter det inni oppvaskmaskinen."
Jeg har skrevet en lang what to do list i dag, og den har jeg planer om å fullføre.

                                           - Rydde huset
                                           - Handle mat til hele uken
                                           - Brette klærne og få dem inni skapene
                                           - Kjøpe treningsdagbok på madla
                                           - Kjøpe vinterhue til Simen
                                           - Bytte Simen sine vintersko
                                           - Trene
                                           - Lage middag
                                            
Det er med andre ord på tide å begynne! Ha en flott dag videre alle sammen, og nyt det herlige været! :)
- Anette -

2 kommentarer:

  1. Flinka!! :) Her e det også kaos! Heldigvis løpe det ingen vei, så tar det en anna dag... :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.. Sant det :) det e bare så herlig fantastisk når det e tatt og gjort!! Rakk alt utenom trening..
      Men så tok eg meg heller ein velfortjent pause i kveld

      Slett