02.01.2013

Tilla Louise 2 år!

Tenk.. I dag for nøyaktig 2 år siden ble Tilla Louise født.
Helt siden hun var nyfødt har hun vært ei glad og fornøyd jente. Hun er ei veldig typisk jente-jente. 
Litt sjenert og liker best å holde mamma sin hånd. Er veeeldig glad i å snakke. Har allerede nå begynt å ringe til meg med hustelefonen. Liker dukker. Veldig ansvarsfull og rolig. Glad i å perle. Liker å gjøre det vi voksne gjør. Er veldig glad i å danse og synge. Flink til å leke selv og underholde seg selv. Hun er med andre ord min og Ådnes perfekte niese og guttenes fantastiske søkenbarn.

Tilla Louise har blitt så stor dette siste året. Hun er midt mellom Noah og Simen, og det har vært så utrolig spennende å se utviklingen dem imellom. Vi visste fra første dag at disse tre kom til å ha mye med hverandre å gjøre. Katrine er min søster, men også min beste venn. Vi er mye sammen, og derfor er også ungene det. Tilla ble tidlig veldig interessert i Noah. En stor gutt som herjet rundt. I begynnelsen var det nok underholdning og bare sitte å se på ham. Men så ble Tilla plutselig så stor at de lekte sammen. En helt ny verden åpnet seg. De kan leke sammen i timesvis. Krangler selvfølgelig også, nesten som søsken.

Nå begynner også Simen og henge seg litt på. Men han har ennå litt igjen å bevise før han blir "godkjent" av de to store. Når Tilla Louise og Katrine kommer på besøk hører vi Tilla rope med en gang døra går opp; "Noah.. Noah. Tante Anette." og ungene hopper på hverandre med åpne armer. Hopper og danser litt før de lukker oss voksne ute og seiler avgårde inn i deres egne barnslige verden. Det er helt fantastisk å se på. Jeg gleder meg hver gang jeg vet at Tilla Louise kommer til oss. Det er noe helt spesielt å være tante. Hvertfall når prinsessa smiler fra øre til øre når hun ser deg og gir deg en god og varm klem <3

Gratulerer så masse med dagen prinsessa vår! Vi er så utrolig glade og stolte av deg!

 - En veldig rørt, Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar