18.01.2013

London #3

Onsdag
Gikk fra hotellet kl 10.30. Spiste frokost på en veldig koselig italiensk restaurant, før vi kjøpte oss dagspass til subway'en og tok den til Campden marked. Det var mange boder som stod tett i tett og solgte all slags klær, vesker, iphone etui, belter, pynt, mat og masse masse mer! Det var helt utrolig kaldt den dagen og vi fikk virkelig frysen i oss. Spesielt Maren og jeg. Jeg kjente det helt inn til skjellettet, og mistet all følelse i tærne. Vi fikk kikket oss godt rundt, men tok så turen videre til Westfield shoppingcentre. Vi hadde godt av å gå litt inne i varmen.
Etter noen timer shopping også der, tok vi sub'en hjem til hotellet igjen. Da var klokken 21.30! Vi hadde med andre ord gått i ett, i 12 timer! Trøtte og slitne satte vi oss ned på sengekanten. Redde for at kroppene skulle sige sammen, begynte vi heller å vorse litt på hotellrommet og gikk til byn en liten tur. Eller, turen ble vel egentlig ikke så liten.. Endte opp på en annen pub/nattklubb enn kvelden før. Vi tok helt av. Danset og koste oss masse. Jenter på tur vet å kose seg altså ;) Hadde det knall kjekt! Spiste litt nattmat, kranglet litt med noen teite, britiske gutter og tok taxi hjem. Da vi entret hotellrommet, var klokken 04.45!
Vi hoppet i seng og lot være å tenke på at vi måtte komme oss ut av hotellet neste morgen til kl. 11.

Torsdag
Våknet en liten time før vi måtte sjekke ut. Formen var overraskende bra. Fikk dysjet, pakket og sjekket ut i tide. Satte oss på den velkjente Starbucks og lagde en plan for dagen. Piccadilly circus var målet. Gikk gjennom Oxford street og nedover Regent street - voila! Fikk gått innom litt butikker på veien og brukt opp de siste slantene på shopping ;)
Nå begynte gårsdagens aktiviteter og innhente oss, så vi tok (dessverre) en taxi som viste oss litt rundt før den kjørte oss tilbake til hotellet. Så sightseeing turen vår ble fra en taxi denne gang..
Satte oss på en koselig pub og fikk i oss litt mat. Noe vi ikke har fått i oss for mye av på denne turen! Etterpå ble vi hentet av en taxi som kjørte oss til flyplassen, og plutselig var vi hjemme.

Oppsummering
Det har vært en utrolig koselig tur. Tiden gikk alt for fort! Vi har fått sett og gjort mye, men allikevel så lite. London er en by du nesten ikke kan gå deg lei i. Rundt hvert et hjørne er det noe nytt og spennende og oppleve. Fire jenter på tur er jo bare en suksess i seg selv. Vi fikk en røff start på turen, med sykdom og skrantne kropper. Men siste dagen var alle endelig i fin form igjen :)
Dette er uten tvil noe av det kjekkeste jeg har vært med på! De tre flotteste vennene du kan tenke deg <3
Neste tur er ikke langt rundt hjørnet tipper jeg ;)