04.01.2013

Nedtelling til London!

Nå har vi nedtelling for full rulle! Om ti dager, er vi fire venniner som reiser til London - woop woop!
Bestilte turen for en god stund tilbake, men plutselig nermet det seg veldig. Mandag 14 januar <3
Fire venniner som også er småbarnsmødre alle mann. Første gang vi er borte så lenge fra barn, mann, hus og heim. Skal bli fantastisk! Vi har (selvfølgelig) fått oss hotell som ligger knappe 5 min fra Oxford street.
Vi har også bestilt billetter til Viva Forever musikalen som er basert på Spice Girls.

Siden det ikke er så lenge til avgang, har jeg så smått begynt å kjøpe inn det jeg trenger til storbyen:
Var i byn en liten tur i dag og kjøpte meg nye løs-vipper. De er bare helt utrolig fine på. Veldig naturlige og enkle å sette på. De kan også brukes flere ganger :)
Kjøpte også reise størrelse på shampo og balsam fra pureology. Dere som ikke har prøvd dette merket ennå - løp og kjøp! Håret blir englemykt og blankt. Lukter utrolig godt også!
Og til jul fikk jeg ciate neglelakk av svigerinnen min. Sammen med den fikk jeg også sephora sin neglelakkfjerner som rett og slett er noe av det mest geniale jeg har vært med på. Du stapper fingen oppi, vrir den et par ganger rundt og vips - all neglelakken er borte!
Alle disse flotte, kjekke, magiske tingene er lagt pent oppi den nye Lulus toalettmappen jeg fikk til jul. Snart kommer også kofferten ned fra loftet, for denne jenta klarer nesten ikke vente med å pakke!!

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar