02.02.2013

Instagram

En aldri så liten update på hvordan det står til her i huset:
Ådne kom hjem fra sykehuset i går - JIPPI!! Han er sykemeldt i 10 dager, så vi får ha han litt hjemme før han reiser fra oss også :) Simen er endelig (!!) blitt frisk. Så nå er alle mann alle samlet under ett tak, friske og raske. Sola skinner, det er kommet snø i løpet av natten, ingen vind og alt er bare veldig veldig bra akkuratt nå. Måtte det vare leenge <3

Ellers har jeg fått meg instagram - endelig! Legg meg gjerne til de av dere som har dette. Jeg heter anette_haaland  
Har ikke kommet helt i gang enda, men et par bilder har jeg jo tatt (se under..).

Nå skal vi ut i garasjen og steke vafler. Bilene er flyttet fra oppkjørselen, garasjeporten står åpen. Bordet med vaffeljernet og syltetøyet står klart. Nå kan alle som vil bare komme og kose seg sammen med oss :o)

- Glad og lykkelig, Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar