15.01.2013

London #1

God morgen!!
I går var altså dagen kommet for å dra på den etterlengtete jenteturen til London. Og for en start jeg fikk!! Jeg våknet (i går nat) kl 03 og kjente at noe ikke var helt som det skulle, før jeg endte opp med å springe ut på badet for å spy :( Kjempe lei meg! Lå strøken så og si hele dagen. Men begynte så smått og komme meg i 3-4 tiden. Jeg bestemte med kjapt for at til London ville jeg, med spysyke eller uten. Heldigvis var spyingen gitt seg, og turen bort gikk fint. Særdeles dårlig i formen altså, men ingen oppkast!
Flyturen gikk kjapt. Vi hadde på forhånd lagt en Quiz, hvor alle hadde sendt inn 10-15 spm om seg selv med svaralternativer. Dette var knall gøy!
Fra flyplassen tok vi toget inn til Victoria stasjon i London og derfra taxi til hotellet. Maren var allerede kommet fram, så det ble klemmer og kos da vi møtte henne i døra :)
Hotellet ligger kjempe sentralt. Vi ser ned på oxford street fra vinduet - så dette kan fort bli bra. Litt små rom, me det har alt vi trenger, så vi klager ikke. Pluss, det er jo ikke på hotellrommet vi skal være ;)
Etter at vi hadde fordelt oss på rom (jeg sover med kjære Lena) gikk vi ut for å spise litt og for å gå gjennom quiz'en. Vinneren skulle ikke betale for maten. Maren vant :) Jippi!
Formen innhentet meg på slutten og jeg måtte hjem og sove. Lena har også hatt syke barn og mange våkennetter, så vi dro litt tidligere enn de andre for å hente inn litt krefter og søvn. Våknet i dag kl 07.00 (!!) er det mulig?! Trodde jeg skulle sove til langt på dag ;) men da var nok kroppen sulten og klar for en ny dag.
Lena er gått på trening (sprekingen!) og jeg skal ta meg en god dysj før jeg hamrer på døren og vekker de andre to. Planene for i dag er: Shopping, shopping, shopping og musical.
Her er et bildedryss fra reisen/kvelden i går:
 Formen kommer seg!
 Lena <3
 Rimelig dårlig før avgang på Sola flyplass.
 Taxi på vei til hotellet. Adrenalinet begynner å kicke inn ;)


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar