20.01.2013

Avvenning..

Jeg er helt skutt!! Totalt utslitt etter alt for mye gøy og natterangling og alt for lite søvn!
Ådne er syk :( Har vært syk i snart 3 uker (!!) så det er jeg som står opp om morgenene. Og siden jeg var ute i går og ikke fikk lagt meg før sent/tidlig på natten/morgenen, og måtte stå opp kl 06 kjenner jeg det ganske godt i dag ja..
Det har vært utrolig mye som har skjedd i det siste, noe som har resultert i alt for sene kvelder. Nå gir jeg opp! Jeg skal lage nye rutiner og komme meg oppå igjen. Jeg skal være i seng mellom 21-22 hver kveld - uten unntak!
Eh vel.. unntaket er neste lørdag, da skal vi nemlig i innflytningsfest/bursdag til Kristine og Mats, og hele gjengen skal for en gangs skyld samles. Tror det er første gang på 3-4 år? Men så er det siste gang - jeg lover!!!
Hadde det forresten veldig kjekt i går :) Katrine feiret dagen sin (som var forrige søndag) og vi var 6 jenter som koste oss i den nye leiligheten hennes her nedi streeten. Katrine disket opp med jelly shots (knall gode) så formen var rimelig bra utpå kvelden ;) hehe..
Tok taxi til byn rundt klokka 23 og endte opp på halv 12. Vi holdt sammen hele kvelden og danset og hoiet og rett og slett bare koste oss. Det er tross alt så lenge siden sist jeg gjorde noe slikt, så nå var det endelig på tide ;)

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar