28.01.2013

Fiske-slikkepinner..

I dag har jeg vært hjemme fra jobb. Simen er syk :(
Høy feber, slakk, spiser ingen ting, drikker lite og sover hele tiden. Rett og slett helt skutt! Han vil helst være i armene mine. Noe jeg egentlig ikke har så mye imot siden dette er noe han ellers ikke tillater i det hele tatt. Nå henger han med hodet på skulderen uansett hvor jeg går og sover. Satser på en god natts søvn og frisk gutt i morgen :)

Siden jeg plutselig fikk litt tid til overs da Noah var komt hjem fra barnehagen (Simen sov) fant vi ut at vi skulle lage fiske-slikkepinner som Noah kaller det. Jeg gjorde fint lite, i og med at Simen sov på skulderen min. Noah fikk knuse eggene selv i en skål (med masse eggeskall oppi), rørte det fint sammen med en gaffel. Noen torskefileter, en skål med mel og en med geriljermel og VIPS.. Fiskepinner. Noah lagte alle selv og gjorde en god jobb. Bokstavelig talt heiv de oppi stekepannen og snudde dem hele tiden. At de delte seg i to syntes han bare var en bonus, for da ble det jo flere.. Ved siden av kokte vi poteter, erter og brokkoli som han moste sammen til en fin stappe. Knall godt!
For første gang spiste han opp hele middagen sin :o)
 Ikke siste gang jeg lar han få lage middagen nei.. Anbefales!
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar