13.01.2013

Verdens beste søster er halveis til 50!

Hipp hipp hurra for Katrine som blir 25 år i dag!
Da vi var små var vi hjertevenner. Så kom tenårene - herregud! Vi var som hund og katt, og jeg kan ærlig si at det var en liten periode jeg faktisk hatet Katrine.. Hehe.. alt var alltid så dramatisk i tenårene ;)
Etter at jeg flyttet til Kristiansand og Katrine ble litt voksnere (hehe.. ler godt), ble vi perlevenner og slik har det bare fortsatt!
Vi er søstre, så klart vi har våre krangler/diskusjoner, men det er serdeles sjeldent.. Vi koser oss sammen både med de små og uten. Ingen byturer er så kjekke, innholdsrike og morsomme som de jeg har med Katrine. Neste helg skal hun feires, og det kommer til å bli vill baluba!!
Katrine er også min beste venn. Er det noe, både godt eller vondt, som har skjedd, er det henne jeg ringer først. Hun har alltid tid til å snakke og ikke minst høre.
Hun kommer med gode råd, og hjelper alt hun kan der det trengs. 
Hun er ei utrolig morsom og glad jente. Faktisk så morsom at jeg tror hun kunne hatt et stand up show.
Hun får hvertfall alltid meg til å le. Hun er ei super mor for Tilla Louise, omsorgsfull og flink! Energisk, sprudlene og samtidig litt avslappet og "lat" på en gang ;)
Nå har Katrine fått seg leilighet ikke langt fra oss (JIPPI!!!) og det skal bli så utrolig kjekt når de er flyttet inn. Det blir nok mange turer ned i gaten fra nå av ja..

Gratulerer sååå masse med dagen kjære Katrine! Du er lillesøsteren min, bestevennen min og tanten til guttene mine. Vi er så kjempe glad i deg alle sammen og håper du får en fantastisk bursdag med klemmer og kos! Gave fra London venter når jeg er tilbake på torsdag ;)
 - Anette -



4 kommentarer:

  1. Måtte felle noen tårer da jeg leste dette innlegget. Innser hvor mye jeg savner den kråka!! :'(
    Flott skrevet, Anette:)

    SvarSlett
  2. Måtte felle noen tårer da jeg leste dette innlegget. Innser hvor mye jeg savner den kråka!! :'(
    Flott skrevet, Anette:)

    SvarSlett
  3. Måtte felle noen tårer da jeg leste dette innlegget. Innser hvor mye jeg savner den kråka!! :'(
    Flott skrevet, Anette:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.. Humrer litt for meg selv her jeg sitter ;)
      Kjekt du likte det, takk! :)

      Slett