05.01.2013

Annonse!

God morgen alle sammen!
Vi er to gutter som søker noen som har lyst å stå opp med oss hver morgen. Grunnen til at vi skriver denne annonsen er fordi mamma ser så sliten ut. Pluss hun er så kjedelig om morgenen. Vil bare sitte i sofaen, snakker lite og gjesper hele tiden. Hun har ingen forståelse for at når vi er stått opp, så er dagen begynt - med en gang, straks, NÅ! 
Ifølge mamma står vi opp på natten, men det er vi veldig uenig i. Vi sover nemlig om natten, så det kan ikke stemme. Pussig nok er det like mørkt ute, men det er nok bare fordi solen ikke skal skinne på tv'en når vi ser på film fordi barne-tv ikke har begynt enda.
Vi liker veldig godt å herje. Spesielt Simen. Han har nok ikke forstått at lekene skal lekes med enda. Han kaster dem rundt omkring, gjerne ned trappene, og klatrer på dem. Derfor blir det mye knall og fall. Forrige uke stupte han faktisk ned fra spisebodet. Da ble pappa rimelig stressa..
Jeg (Noah) er egentlig ganske fornøyd med å se på tv. Men det er veldig viktig at jeg får se det jeg vil! Når jeg roper på mamma om at hun må bytte film, er hun alt for treg og sier at jeg må vente til hun er ferdig på do, ferdig med å mate Simen og sånt.. Så du må være rask på foten. Jeg vil nemlig ha service med en gang!
Vi liker ikke mat. Det tar for lang tid og er kjedelig. Så vi blir ofte, ifølge mamma, sure, grinete og slitne fordi vi ikke spiser. Dette får jeg heller ikke til å stemme. For jeg spiste jo en skive til kvelds i går. Og på julaften hadde vi pinnekjøtt.
Så.. Er du en person som liker å gjøre som du blir fortalt, synes det er kjekt å herje, synes at morgener er det beste i hele verden - da er du rett kandidat! Kontakt mamma. Hun betaler GODT!
 - Noah & Simen -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar