16.01.2013

London #2

Folkens.. Dette er bare suuper kjekt!
Våknet i morges og kjente at nå er jeg endelig meg selv igjen! Ikke kvalm, ikke dårlig eller vond i magen - jippi!!
Dagen i går startet med en frokost på Starbucks rett nedi gata her, før vi vandret nedover Oxford street. Etter mye kikking, prøving og vandring. Tror dere ikke jeg fant skoene jeg hadde ønsket meg så veldig?! Passet perfekt, og i tillegg var dem på salg :) I LOVE LONDON.
Timene gikk og plutselig var det tid for lunsj. Lena måtte gå tilbake til hotellrommet for hun er nå blitt dårlig :( ikke omgangssyke dårlig, men ikke i form. Vi andre gikk på en italiensk restaurant og spiste herlig, god mat og drakk litt vin til maten. Etterpå var det hjem, dysje, drikke, stelle oss og avgårde til musical. Vi hadde vel alle sett for oss et rykende show med dans, sang og masse liv. Eh.. det var det ikke. Kjekt, men hadde nok høyere forventninger enn dette.. Litt for mange rolige sanger, historien var ikke om spice girls i det hele tatt. Og de tre kjekkeste sangene (synes jeg) sang dem på slutten som en bonus etter at scene teppet hadde gått ned. Er glad jeg har sett den altså, men trenger ikke se den igjen..
Etter musicalen tok vi oss en tur på byn. Vi endte opp i en smal gate, nedi kjelleren en plass. Der hadde de innredet stedet med Hawai-reise-lys og farger tema - utrolig kult! Live musikk og full rulle. Vi tok masse kule bilder, men de er dessverre på et annet kamera, så de får dere se senere :)
Nå skal vi spise frokost, ha litt sight seeing og shoppe enda litt mer.. 









- Snakkes -

4 kommentarer:

  1. Bor dere på St. Giles hotel?

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi bodde på St. Giles hotell ja :) et utrolig koselig og fint hotell. De som jobber der er behjelpelige og hyggelige. Rommene var små, men det gjorde absolutt ingen ting! Anbefales :)

      Slett
  2. Åååhh de skoene e såå kule! Har sett på de sjøl. Misunnelig nå ja :) husk å slå te dersom du finne någe som skrike navnet mitt ;) Katrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.. ganske fornøyd selv også ja. Ble ikke noe typiske Katrine klær denne gang. Syntes egentig det var vanskelig nok å finne noe til meg selv. Men fant jo noe da ;)

      Slett