23.12.2013

Trøtt.no

Vi var ute i går. Det vil si, tre venner ble (eller har blitt) 30 år. Så det var en felles fest for alle tre. Knall kjekt! Masse kjekke folk og godt humør :)
Jeg er jo, som dere vet, snusfornuftig. Så med tanke på alt det vi hadde på agendaen i dag, gikk jeg hjem litt tidlig (kl. 02.30). Ådne er snusfornuftig på sin egen måte, og tenker at jeg er jo så fornuftig og drikker lite og går hjem tidlig for å sove. Så jeg kan jo bare styre huset og ungene selv i morgen. Derfor kom han  hjem kl. 6.30 i morges. 
Jeg har vært helt fin i formen, men "forsov" meg litt, så jeg har ikke fått gjort en tredjedel av det som skulle bli gjort! 
Guttene har sovet hos farmoren og farfaren sin og storkost seg. Så jeg sov hele natten gjennom og våknet faktisk ikke før de kom tilbake igjen kl 12! :-0 hadde tydeligvis litt søvn og ta igjen.. 
Ellers har vi valgt å ha ungene i barnehagen i morgen. Dette var fordi jeg hadde lyst å ha en fridag til å rydde, vaske, ordne, handle og slappe litt av - i fred!! 
I morgen er det lille julaften. Siste innspurt før vi tar oss en velfortjent juleferie!
Jul, jul, snart er det jul <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar