08.12.2013

Omgang 2 er i gang..

Etter min aldri så lille utblåsning i går har jeg fått en del tilbakemeldinger fra flere som varmer - tusen takk!! Det settes pris på <3

De to siste ukene har, som nevnt, vært travle, og jeg har en følelse av at det ikke er ferdig enda. Bilen må lades hver kveld om jeg skal kunne få start på den neste morgen. Så i morgen må jeg få ringt et verksted og satt inn et nytt batteri. Sikringen i huset gikk i dag, og det viser seg at det er varmepumpen som skaper problemet. Jeg har fått koblet den fra og må derfor også ringe en elektriker i morgen. Det er kaldt i huset uten varmepumpe, så ved må kjøpes inn. Og nå har altså Simen fått omgangssyken etter å ha tatt over stafettpinnen fra Noah. Blir jeg neste, eller slipper jeg unna? 

Omgangssyken kom veldig overraskende og snikende på. Vi har hatt en kjekk dag hvor vi har besøkt Lena og guttene og vi har faktisk vært ute og spist middag! Bare guttene og jeg :) Noah bestemte at vi skulle ha club sandwich (favoritten) så da ble det slik - på kvadrat. Guttene møtte nissen og fikk godtepose av han, folk kledd ut som pepperkaker gikk rundt og delte ut, ikke overraskende: pepperkaker. Så at han plutselig begynte å spy kom som lyn fra klar himmel. 

Nå er det altså ny runde med koking, vasking og sterilisering! Men jeg holder hodet mitt hevet og håret borte fra spya - dette skal nok gå bra! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar