30.12.2013

Året som gikk - 2013!

Kun en dag igjen av 2013 - det har gått fort!
Jeg sitter og blar i bloggarkivet mitt for året som har vært og ser veldig godt på bilder hvertfall at det er mye som har skjedd. Simen var jo så liten i januar, og Noah var kun 3,5 år! Herligheten, vi har fått store gutter <3
Ellers gikk det også opp for meg hvor utrolig mye annet som har skjedd også. Jeg har fått reist en del, vi har både solgt OG kjøpt hus, jeg har vært glad, trist. lei og forbanna (mildt sagt). Jeg har fått et helt annet ansvar i jobben min og jeg begynte å jobbe 100 % - noe som viser igjen på den tiden jeg ikke lenger har.. 
Jeg har hentet ett bilde fra hver måned og skrevet en liten setning (eller to..) til hvert bilde..

ENJOY!

Januar
Skjønne, lille, ville Simen <3

Februar
En liten fotoshoot Ådne og jeg hadde.. hihi...

 Mars
Påsken oppe i Sirdalen med mamma og Torkell.


April
Jeg ble 29 år - hipp hurra!!


Mai
Salg og kjøp av hus! Solgte vårt hus, kjøpte nytt, samtidig som barndomshjemmet vårt ble solgt.. 

Dette kjøpte vi..
 Barndomshjemmet mitt..

Juni
Noah ble hele 4 år, og jeg var på topp med trening!




Juli
Den beste sommeren på mange år!! Sør-Hidle, strand, sol og bading <3


Augsust
Oppussing, oppussing, oppussing....

September
Simen ble 2 år!

Oktober
Guttene, mamma og meg reiste på en drømmetur (eh...) til Mallorca.

November
Studietur til Amsterdam.

Desember
Vi ble forlovet - hurra!!

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar