29.12.2013

Sprettrumpe og stive muskler..

I dag har jeg vært på trening - første gang på 2-3 måneder :-O
Det var helt herlig å få svettet litt. Kjenne at musklene fortsatt er der, dog ikke like mye tilstedet som tidligere.. men herlig likevel :) Jeg er allerede stiv både her og der, og kjenner at det kommer til å gjøre vondt når jeg må ut av sengen i morgen tidlig. Men hva gjør vi ikke for utseende? Ehh...
Trente forresten sammen med Lena. Den dama der er helt rå!!
Ellers har jeg vært på cafe' med Ine. Snakket om forlovelse, bryllup og den slags ;) kjempe kjekt! Det er så uvant å tenke at nå kan jeg begynne å planlegge hva jeg selv vil gjøre/ha i mitt eget bryllup - fantastisk er vel heller ordet. Har funnet masse, masse inspirasjon (allerede) på pinterest. Min favoritt-app av alle app'er! Skal vise dere ved en senere anledning, men nå får dere nøye dere med noen ærlige, tilfeldige og lite planlagte selfies etter treningen i dag. Sjeldent at jeg føler meg SÅ sexy ass...


- Anette -

2 kommentarer:

  1. Dumå huske å sjekke ut etsy.com åg, der e det masse inspirasjon te brudekjoler ogsånn :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oooooo.... :) nais!
      Alle tips tas imot med store, åpne armer :) takk!

      Slett