06.12.2013

6. desember - omgangssyke

Siden det blåste så kraftig i går, tok jeg med meg Noah inn til meg. Det fikk jeg svi for senere..
Klokken 00.10 hørte jeg brekningslyder og kjente dråper treffe meg i nakken - Noah hadde fått omgangssyken! Stakkar liten. Jeg fikk så vondt av han der han brakk seg. Absolutt hele dobbelsengen ble "rammet", så etter at jeg hadde dusjet han, la vi oss begge i hans seng. Intervallene var ganske hyppige i starten, ca. 15 - 20 min mellom hver gang. Men så plutselig stoppet det. Har ikke kastet opp siden tidlig i morges og spiste faktisk sa mye som 3 kjøttkaker, en potet, litt gulerot og erter til middag :-0
Så jeg er ikke i tvil om at det er over - for hans del..

Derfor endte jeg jo opp med en hjemmedag. Og det har vært helt herlig. Det hadde selvfølgelig vært verre om han hadde fortsatt å kaste opp. Men han har egentlig bare vært litt slakk. Ligget i sofaen for det meste og sett film eller spilt litt på ipad'en. Så jeg har fått vasket hele huset, vasket 5 maskiner med sengetøy/håndle og laget kjøttkakemiddag fra bunnen av. Og så har jeg fått hatt Noah litt for meg selv :)

<3

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar